Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΠΕΡΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΩΝ

Βαρέθηκα την επίδειξη. Βαρέθηκα να είμαι ευγενικός σε αυτούς που δεν κατανοούν ότι ο τρόπος τους προσβάλει τη νοημοσύνη μου. Τον τρόπο με τον οποίο εισβάλλουν στις κατακτήσεις μου, και προσπαθούν να τεκμηριώνουν την ύπαρξη τους ευκαιριακά.
Νοιώθω ενοχλημένος απο αυτούς που καταλαμβάνουν επίπεδα που δεν αξίζουν και σφετερίζονται όμως την προσωρινότητά τους για να παρακωλυσουν κάποιους με τους οποίους υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν ασυγκριτοι.
Αισθάνομαι ακρωτηριασμένος όταν θα πρεπει να με κρίνουν οι βολεμένοι. Έχω την αίσθηση της ετοιμότητας πάντα για να αποφεύγω την ώρα που τα πράγματα θα τα καθορίζει μόνο η εικόνα.
Μέσα μου κρύβω τεράστιο βάθος που κλείνω τις ανησυχίες μου στρέφοντας την προσοχή μου ένα κλικ αριστερά.  Είμαι σε εγρήγορση γιατί διαπιστώνω ότι οι επιτυχίες μου στηρίζονται στις προσπάθειες μου να παρακάμπτω τη μνησικακία που δυστυχώς θερίζει στο περιβάλλον μου, και μου επιτρέπει να νιώθω αποστροφή για το ιδιοτελές.
Είμαι αποξενωμένος από τις αγέλς που υπηρετούν τους δαίμονες μας και συνηγορούν το βασανισμο μας.
Τιμώ όσους έχουν στερηθεί τη δύναμη τους, εξ αιτίας του αποκλεισμού τους απο τους επιτήδειους.
Δηλώνω ότι έχω ανάγκη απο συντρόφους, αλλα συντρόφους ζωντανούς. Όχι νεκρούς και πτώματα που υποχρεώνομαι να τα κουβαλάω όπου κι αν πάω.

Μιχάλης Φαρσάρης

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo