Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015

Vodafone home: Κόβει και τα πληρωμένα!!!

tilefona psalidiΜετά από αρκετές καταγγελίες αναγνωστών μας για θέματα λογαριασμών όχι απαραίτητα ληξιπρόθεσμων (χωρίς να υπάρχει δεύτερος ληγμένος) της Vodafone Home (HOL) επιλέξαμε να σας αναφέρουμε Μία από αυτές, η οποία μας έκανε εντύπωση: αναφέρεται σε συνδρομητή της εν λόγω εταιρίας, ο οποίος είχε ληξιπρόθεσμο λογαριασμό και κομμένη σύνδεςη τέλη Σεπτεμβρίου ( 30/9/2015 , 90 ευρώ) μπήκε σε κατάστημα Vodafone όπου κάλεσε το τμήμα εξυπηρέτησης ζητώντας να τον ενημερωσουν για την οφειλή του και ως απάντηση έλαβε ότι πρέπει να μιλήσει με το τμήμα ενημέρωσης αφού οι ίδιοι δεν είναι αρμόδιοι.
Ετσι του έδωσαν έναν τηλεφωνικό αριθμό που όπως του είπαν ούτε το κατάςτημα της Vodafone δε γνώριζε για να επικοινωνήσει. Και τον παρέπεμψαν στην ουςία δια της πλαγίας οδού σε... Εταιρία ενημέρωςης. Ο αριθμός 210 28χχχχχ ανήκει στην εταιρία ενημέρωσης Paladino.
Ο συνδρομητής υποψιασμένος ουδέποτε επικοινώνησε με τη συγκεκριμένη εταιρία, πλήρωσε από μόνος του 50 ευρώ και αποχώρησε από το κατάστημα. Σε μισή ώρα τον κάλεσε προϊσταμένη υποτίθεται του τμήματος εξυπηρέτησης της πρώην HOL και πλέον Vodafone Home, ζητώντας συγγνώμη για την παρανόηση εκ μέρους του τηλεφωνικού εκπροσώπου, ενημερώνοντας ότι άνοιξε η γραμμή.
Την επομένη ημέρα ο συνδρομητής καταθέτει 20 ευρώ και έτσι μένει ένα υπόλοιπο 21,45 του τελευταίου λογαριασμού, το οποίο είναι στην ουσία μέρος του παγίου. Σαφώς δεν υπολογίζει το λογαριασμό που τρέχει αφού λήγει σε 10 ημέρες από σήμερα. Εντούτοις η Vodafone Home (HOL) σήμερα διέκοψε τη σύνδεση, και στην επικοινωνία που είχε ο συνδρομητής μας τον παρέπεμψαν εκ νέου στην εταιρία ενημέρωσης Paladino, αφού αυτή διαχειρίζεται τις χιλιάδες των συνδρομητών, και τον ενημέρωσαν ότι δεν παίζει ρόλο αν είναι μέρος του υπόλοιπου λογαριασμού, αν ήθελε να μην διακοπεί η σύνδεση έπρεπε να είχε συνεννοηθεί με την Paladino! Απορίας άξιο ειναι το δυσεύρετο πλέον τμήμα Λογαριασμών της πρώην HOL, το οποίο δεν μπήκε στον κόπο να ενημερώσει την εταιρία ενημέρωσης ότι ο συνδρομητής βρίσκεται σε φάση τακτοποίησης και όχι ληξιπρόθεσμης οφειλής.
Να επισημανθεί ότι κάθε τέλος επανασύνδεσης ανέρχεται στα 6 ευρώ. Έτσι ο συνδρομητής χρεώθηκε 6 ευρώ στις 30 Σεπτεμβρίου και σε 9 ημέρες (9/10/2015) ξανά χρεώνεται με 6 ευρώ, μένει χωρίς σταθερή τηλεφωνία, αλλά σίγουρος μετά από υπόδειξη του εκπροσώπου ότι αν συμβεί κάτι δεν πρέπει να ανησυχεί : τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης είναι σε θέση να τα καλεί. Έχει γίνει συγχώνευςη άλλωστε, Και όλα αυτά γιατί; Διότι προτίμησε να μιλήσει με την Vodafone Home (HOL) και όχι με την εταιρία ενημέρωσης.
Προφανώς τα στελέχη έχουν φύγει για meeting στην Ουγγαρία και δε γνωρίζουν τι συμβαίνει στο μαγαζί τους και στη χώρα τους (μνημόνιο 3).

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo