“Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποιο επείγον περιστατικό” λέει ο κ. Τζαβαρής σχετικά με τη διακομιδή ασθενών προς την πρωτεύουσα. Ωστόσο, όπως είπε, “ασθενοφόρο χρειάστηκε νωρίτερα να περιμένει για 10 λεπτά να φορτώσει το φέρι μπόουτ προκειμένου να φύγει” σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε μέχρι τώρα, δηλαδή να φεύγει το φέρι αμέσως μόλις μπαίνει ασθενοφόρο.
Το πρόβλημα για τον δήμαρχο Σαλαμίνας δεν είναι μόνο η αύξηση του ασφάλιστρου για τις δύο κοινοπραξίες αλλά το γεγονός ότι εντάσσονται σε μεγαλύτερη κατηγορία και αυτό θα απαιτήσει τροποποιήσεις που πιθανότατα θα φέρει αυξήσεις στην τιμή του εισιτηρίου. “Για εμάς είναι αστική συγκοινωνία”, τονίζει θέλοντας να καταδείξει το μέγεθος του προβλήματος.
Όσο για την απόφαση του υπουργείου να αναθέσει σε άλλες εταιρείες την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού σχολιάζει: “Αν ισχύει ότι σε 15 μέρες θα βγει η απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας για το θέμα τότε ποιος ο λόγος να υποστούμε αυτή την ταλαιπωρία και να μη δοθεί μια μικρή ακόμα παράταση;”.
“Παρά τις δεσμεύσεις του υπουργού για συχνότερη και καλύτερη σύνδεση του νησιού σήμερα βιώνουμε το ακριβώς αντίθετο” αναφέρει ακόμα και σχολιάζει ότι “η αστυνομία τεχνηέντως όταν αργεί να έρθει το φέρι απομακρύνει τον κόσμο ώστε να μη συγκεντρώνονται πολλοί στο λιμάνι”.
Στο μεταξύ, ένταση σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας όταν έφτασε στη Σαλαμίνα το πρώτο φέρι. Απολυμένοι ναυτεργάτες μπήκαν σε αυτό προκειμένου να διαμαρτυρηθούν αλλά λίγο μετά και με την επέμβαση των ψυχραιμότερων τα πνεύματα ηρέμησαν, σύμφωνα με τον κ. Τζαβαρή.
Κόντρα για τα ασφάλιστρα υπέρ τρίτων
Η Σαλαμίνα μέχρι τώρα συνδεόταν κάθε 15 λεπτά με το Πέραμα και κάθε 25΄ με το πορθμείο των Μεγάρων. Από το βράδυ της Δευτέρας μέχρι το πρωί της Τρίτης δεν πραγματοποιήθηκε κανένα δρομολόγιο καθώς με απόφασή του το υπουργείο Ναυτιλίας ανέθεσε, προσωρινά, την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού σε άλλες εταιρείες επειδή οι δύο κοινοπραξίες των φέρι μπόουτ που εξυπηρετούσαν τη Σαλαμίνα δεν έχουν ακόμη συμμορφωθεί με την οδηγία 2009/20 της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η οδηγία αυτή υποχρεώνει όλα τα πλοία χωρητικότητας άνω των 300 GT, από 1ης Ιανουαρίου του 2012, να διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη για απαιτήσεις υπέρ τρίτων, με στόχο να εξασφαλίζεται η επαρκής αποζημίωση των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς κατά τη διάρκεια του πλου.
Από την πλευρά τους οι δύο κοινοπραξίες υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη οδηγία αφορά μόνο τα ποντοπόρα πλοία και όχι εκείνα που κινούνται εντός λιμένα.
Υπουργείο Ναυτιλίας: Έχει εξασφαλιστεί ικανός αριθμός πλοίων
0 σχόλια: