
Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Έχω ξανασυναντήσει και στο παρελθόν τη
συγκεκριμένη τακτική, είτε σε άλλα νούμερα που διατηρούσα στο παρελθόν,
είτε σε σταθερά τηλέφωνα οικίας κι εργασίας. Την τακτική αυτή (του
επιθετικού δηλαδή τηλεμάρκετιγκ) την χρησιμοποιούν όλα τα δίκτυα κινητής
και σταθερής τηλεφωνίας. Φανταστείτε σε τι απόγνωση βρίσκονται όλα
αυτά τα τηλεμάρκετιγκ, όπου πλέον έχουν πάρει λίστες μέχρι και
καρτοκινητών, προσπαθώντας να πείσουν τους συνδρομητές να αλλάξουν
δίκτυο και να μετατραπεί το νούμερο σε συμβόλαιο.
Τα συγκεκριμένα τηλεμάρκετιγκ καλούν όχι
μόνο κάποιους συνδρομητές που γνωρίζουν και μπορούν να κρίνουν και να
αποφασίσουν τι τους συμφέρει, μα και άτομα μεγάλης ηλικίας, τα οποία
όχι απλά δεν έχουν γνώση, αλλά τις περισσότερες φορές παρακινούνται να
αλλάξουν δίκτυο χωρίς πραγματικά να τους συμφέρει ή να το θέλουν.
Μία που ανέφερα πιο πάνω για λίστες
συνδρομητών, αναρωτιέμαι τελικά για το ποιος άραγε προμηθεύει αυτά τα
τηλεμάρκετιγκ με τις συγκεκριμένες λίστες, όπου αν θυμάμαι καλά, για να
ανακοινωθεί κάποιος αριθμός τηλεφώνου, σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, θα
πρέπει να υπάρχει έγγραφη εντολή του χρήστη.
Τα στοιχεία των συνδρομητών που τα
δίκτυα διαθέτουν κατά την υπογραφή των συμβολαίων είναι εντέλει
απόρρητα; Ή μήπως τα δίκτυα για να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους
μοιράζουν τα στοιχεία σε συνεργαζόμενες εταιρείες τηλεμάρκετιγκ;
Γνωρίζω βέβαια ότι η οικονομική κρίση
έχει δημιουργήσει μεγάλη πτώση σε συνδρομητές για τα δίκτυα, αλλά όλα
πρέπει να έχουν και ένα όριο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια: