Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Οι θυσίες δε γίνονται κατά παραγγελία

ΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΛΛΗΝΕΣ! 

Αντιδράστε! Εξεγερθείτε! Όλοι μαζί. Δεν γίνεται να σωθούμε οι μισοί. Ή όλοι η κανένας!

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!

Αν θα κάνουμε θυσίες είτε για την πατρίδα μας, είτε για τον λαό μας, είναι δικη μας απόφαση! Όχι δικη τους!
Εμείς θα αποφασίσουμε την αναγκαιότητα πρώτα από όλα, την διάρκεια, το μέγεθος, το πότε!
Οι θυσίες δεν γίνονται κατά παραγγελια! Αυτή η γελοιότητα πρέπει να σταματήσει!
Μας "φούσκωσαν" σαν μπαλόνια, τι "καλός λαός που είμαστε" και τώρα μας θυσιάζουν κανονικά, λέγοντας μας ότι το επιλέξαμε.

Δεν επέλεξα να διαλύσω την εργασία μου, το ασφαλιστικό μου ταμείο, την παιδεία για τα παιδιά μας, την περίθαλψη για όλους! 

Δεν επέλεξα να χάσω το σπίτι μου! Δεν επέλεξα να συρθώ στα δικαστήρια σαν "μπατακτσής", αφού πρώτα αυτοί μου αφαίρεσαν κάθε οικονομικό πόρο!

Αποδομώντας αργά σταθερά συστηματικά, ότι οικοδομήσαμε όλοι μαζί τόσα χρονια!

ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑ ΑΥΤΟ!

ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ.

ΑΥΤΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΩΑ ΚΑΙ ΑΒΛΑΒΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ. 

ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΔΥΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!

ΤΕΛΟΣ!

Δεν ανέχομαι από τους κυρίους με τα κοστούμια, τις κυρίες με τα ταγέρ, να μου λένε ότι υποφέρω αλλα είμαι γενναία!

Δεν ανέχομαι αυτοί με τις ρομπ ντε σαρπ, μπροστά στο τζάκι, να μου λένε εμενα που τρέμω από το κρύο και την πείνα, ότι οι "θυσίες" μου θα πιάσουν τόπο!

Σαν να μου λένε, "κάτσε κορόιδο και υπέφερε, γιατί εμείς είμαστε οι μάγκες, που σε χειριζόμαστε, σε πείθουμε ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος, για ευημερία!"

Ευημερία όμως ποιανού; Ασφαλώς όχι την δικη μας!

Δεν θα είμαι εγώ το σκαλοπάτι για να πατάει ο κάθε "καβαλημένος", "ηγέτης" του κόσμου!

Τέρμα οι δικες μου οι "θυσίες"!

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ!



Από σχόλιο αναγνώστη στο άρθρο : Η εξαιρετική ομιλία του Dr. Rath που πρέπει όλοι να δείτε: "Μην υποκύπτετε στην πίεση ... οι πολιτικοί σας είναι μαριονέτες των πολυεθνικών"

Πηγή: Οι θυσίες δε γίνονται κατά παραγγελία - RAMNOUSIAramnousia 

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo