«Είναι αλήθεια ότι η κρίση που βιώνουμε είναι πρωτοφανής και δεν έχει προηγούμενο. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, αντί να μας βοηθήσει το κράτος, έδωσε στον κλάδο μας μια... μεγάλη κλοτσιά. Το βασικό προϊόν που πουλάμε είναι τα τσιγάρα. Κι ενώ υπάρχει πολύ μεγάλη μείωση στην κατανάλωση, ήρθε και μειώθηκε δραματικά και το ποσοστό κέρδους, για να μας αποτελειώσει. Ετσι, ενώ στις καλές εποχές το ποσοστό κέρδους στα τσιγάρα ήταν 9%, σήμερα είναι περίπου 2,5%», αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος.
Φοροεισπράκτορες
Προσθέτει ότι σήμερα πια όσοι πωλούν προϊόντα καπνού έχουν μετατραπεί σε... φοροεισπράκτορες. «Αρκεί να σκεφτεί κάποιος ότι ένα πακέτο με καπνό το αγοράζει ο πελάτης με 4 ευρώ και το κέρδος που μένει σε μας που πουλάμε το πακέτο είναι μόλις 6 λεπτά! Κι ενώ δυστυχώς τα έσοδα διαρκώς μειώνονται, δε συμβαίνει το ίδιο και με τα έξοδα. Φέτος, μετά από 31 χρόνια, για πρώτη φορά δεν μπορώ να πληρώσω τις ασφαλιστικές μου εισφορές και δίνω μάχη για να γλιτώσω το λουκέτο και να καταφέρω να κρατήσω το περίπτερό μου ανοιχτό», καταλήγει ο κ. Παπαδόπουλος.
ΠΗΓΗ






0 σχόλια: