Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

Αλήθεια, τι συμβαίνει όταν δεν έχεις έτοιμη την απάντηση;
Τι κάνεις συνήθως όταν πρωί πρωί δέχεσαι ..φιλική επίθεση από τον πρωινό καφέ;
Και το ερώτημα; ...όλα καλά;
Εχετε μήπως περιέλθει στη δυσάρεστη θέση να περνούν από την οπτική σας -δίκην κινηματογραφικής ταινίας - όλες οι εικόνες ακατάστατα, όπου κάθε μία με τη σειρά της έχει και μια ιστορία, τη δική σας ιστορία;
Εχετε μείνει ποτέ άφωνοι από τον καταιγισμό των απαντήσεων που με διαδικασία χιλιοστών του δευτερολέπτου θα πρέπει να απορρίψετε, μέχρι να βρείτε μάταια την κατάλληλη;
Και τι να πεις;
Οτι χάνεις τον προσανατολισμό σου πολύ συχνά πια, σχεδόν κάθε μέρα, όχι γιατί είσαι στα πρόθυρα αλσχάιμερ, αλλά γιατί έχεις πλημμυρίσει από σκέψεις αδιέξοδες..
Οτι η μόνη συνομιλία που έχεις κάθε πρωί με τα παιδιά σου καθ' οδόν προς το σχολείο είναι η εκκωφαντική σιωπή;
Οτι οι συνεργάτες σου εδώ και λίγο καιρό δεν σε αναγνωρίζουν, αφού η επικοινωνία σου μαζί τους γίνεται πλέον με λόγια λιτά και στα όρια του ερειστικού;
Οτι οι πελάτες σου, αυτή η άυλη αξία που χρόνια δημιούργησες με μεράκι, βλέπουν απέναντί τους έναν άνθρωπο επιθετικό, που χειρίζεται τις υποθέσεις σαν να μην υπάρχει αύριο;
Οτι η ένταση της δουλειάς εξωστρακίζεται στο πρόσωπό σου, σαν μία ακόμη πληγή, βυθίζοντάς σε ακόμη περισσότερο στην απομόνωση;
Οτι το χιούμορ σου πλέον έχει καταλήξει, και τη θέση του έχει πάρει επάξια η ..μηχανική ξύλινη γλώσσα;
Οτι το μόνο σου συναίσθημα για να διαχειριστείς τα προφανή είναι είτε ο πανικός είτε η πλήρης υποταγή στη μοίρα;
Οτι η σχέση σου με τον καθρέπτη γίνεται όλο και πιο ευκαιριακή απαξιώνοντας το είδωλο που κάποτε αντιπροσώπευε, τους καλύτερους ρόλους, όπως του επιστήμονα, του επαγγελματία, του συζύγου, ...του πατέρα;
Οτι έχεις πάρει αποστάσεις πια από την ελπίδα για μια στροφή στη ζωή σου, έχοντας περισσότερες άγνωστες λέξεις όπως “..μέλλον”
Οτι από το καθεστώς αναμονής που έχεις περιπέσει έχεις καταλήξει σε επικίνδυνο λήθαργο;
Οτι η μόνη σου αντίσταση πλέον είναι η παρατήρηση..
Ολα αυτά και άλλα πολλά, μια καθημερινή βάσανος, που διαρκεί λίγα δεύτερα, ικανά να σου φτιάξουν τη διάθεση...
Επομένως, τι να πεις στον άνθρωπο... που προσπαθεί να σου χαρίσει ένα χαμόγελο;
...Ναι όλα καλά...!

Μιχάλης Φαρσάρης

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo