Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

ΒΟΜΒΑ για τον Παπακωνσταντίνου! «Αυτός μου είπε να διαγράψω το αρχείο» ομολόγησε ο βασικός μάρτυρας.



ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ «ΑΘΩΟ»!
Μού είπε ο Παπακωνσταντίνου να διαγράψω το αρχείο και το έκανα! Αυτό υποστήριξε o Γιώργος Αγγελόπουλος, εξειδικευμένος συνεργάτης του υπουργείου Οικονομικών σε θέματα τεχνολογίας, κατά τη δεύτερη μέρα της δίκης του Γ. Παπακωνσταντίνου. Αναλυτικά η στιχομυθία με τον πρόεδρο: Μάρυτρας: Το τελευταίο τρίμηνο του ’10 μου έδωσε το cd. Αδυνατώ να θυμηθώ ακριβώς το πότε γιατί γενικώς φοράω κοντομάνικα και δεν μπορώ να προσδιορίσω το χρόνο. Ηταν μια δουλειά σαν όλες τις άλλες. Δεν μου είπε ποτέ ότι είναι εμπιστευτικό ή να προσέχω. Ασχολήθηκα με αυτό την ίδια μέρα και είδα ότι περιελάμβανε πολλά αρχεία, πάνω απο 2000″.
Πρόεδρος: Αυτό δεν μας λέει τίποτα. Εδώ παίζουμε μεταξύ 2059 και 2062. Γιατί κάποιος είπε στη Βουλή ότι το cd ήταν άλλο από αυτό που δόθηκε μετά.
Μάρτυρας: Τα άνοιγα ένα ένα και μου πήρε μια εβδομάδα. Δεν είδα ονόματα γιατί το μάτι πήγαινε κατευθείαν στα ποσά και μετά έψαχνα που αντιστοιχούσαν αυτά.
Πρόεδρος: Ποιά ήταν η μεγαλύτερη κατάθεση;
Μάρτυρας: 500.000.000 δολάρια.
Πρόεδρος: Υπάρχουν τέτοιες καταθέσεις…; το μικρότερο;
Μάρτυρας: 20.000.000 ευρώ
Πρόεδρος: Μάλιστα… φτωχαδάκια ήταν….
Μάρτυρας: «Μου είπε να το διαγράψω και το έκανα»


Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 26, 2015

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo