Μετα απο μελετη και με δεδομενα τα στοιχεια και τα γεγονοτα των τελευταιων ετων και ιδιατερα μετα το 1980, θα προτεινα ,χωρις καμμια περαιτερω σκεψη ,χωρις καμμια αμφιβολια,με ...σιγουρια 1000 φορες και μια ακομη ΔΗΜΟΣΙΟ !!!! ΝΑΙ ,ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ , ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ...ΠΑΛΙ ΔΗΜΟΣΙΟ!!!!
ΓΙΑΤΙ ??? Θα ρωτουσαν πολλοι εισαι τοσο ...ΑΠΟΛΥΤΟΣ!!!!!.
Η εμπειρια μου λοιπον για πανω απο 30 ετη στις επιχειρησεις ,και οτι εχει συμβει μεχρι σημερα στο ΔΗΜΟΣΙΟ & ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ και συνεχιζει να ...συμβαινει αποδεικνυει οτι.....ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ !!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!!.
Ας δουμε τωρα το γιατι ΝΑΙ !!!!
1. ΝΑΙ διοτι ο δημοσιος υπαλληλος θα ζει και θα βασιλευει οσο αποτελει κομματικη πελατεια και θα εχει την στηριξη,υποστηριξη ολων των πολιτικων δυναμεων ( Αριστερους-κεντρωους-Δεξιους).Μην ξεχναμε το 1974 ηταν 150.000 και σημερα φθανουν το ....1.000.000 σε ενα πληθυσμο περιπου 10.000.000 ελληνων ( 10 % ) !!!!!!!.
2.ΝΑΙ , διοτι ο δημοσιος υπαλληλος δεν εχει ανασφαλεια,δεν ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ,ακομη και εαν ειναι Επιορκος,κλεψει τον εργοδοτη του ( δημοσιο ),
καταχρασθει δημοσιο χρημα,το πολυ - πολυ να παρει μεταθεση για να παει σε αλλη υπηρεσια να ...συνεχισει οτι εκανε πριν. ( ατιμωρησια).
3.ΝΑΙ , διοτι εισπρατει παχυλο μισθο/ παχυλο εφαπαξ ακομη και τωρα με το ενιαιο μισθολογιο και μεσα στην καρδια της κρισης που μαστιζει την χωρα μας, βρισκονται τροποι να εισπρατει υπερωριες,αμοιβες λογω συμμετοχης σε επιτροπες,εκτος εδρας,αλλα και να ......ξεφυγει,να εξαιρεθει απο ενιαια μισθολογια,περικοπες μισθων ( υπαλληλοι βουλης,υπαλληλοι υπουργειου οικονομικων κ.λ.π.)
4.ΝΑΙ ,διοτι μπορει να μην δουλευει καθολου ( με εξαιρεσεις οπως αυτους κυριως που ειναι σε ποστα με αμεση επαφη με τους πολιτες,ταμεια,εισπρακτικοι μηχανισμοι,εφοριες κλπ) και κανεις να μην τον ελεγχει,παρατηρει,τιμωρει κ.λ.π
5. ΝΑΙ, διοτι μπορει να κτυπα την καρτα εισοδου στην υπηρεσια που ....εργαζεται και....ταυτοχρονα και του συναδελφου του που....ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ!!!! και να μην τιμωρειται ποτε !!!!
6.ΝΑΙ, διοτι μπορει να παει το....πρωι στο ...SUPER MARKET ,για τα ψωνια της οικογενειας και μετα.....να παει και στην υπηρεσια που ..<<<.εργαζεται, >>> χωρις να τον παρει κανεις ειδηση,χωρις κανεις να τον επιπληξει,τιμωρησει,διοτι μπορει ο προισταμενος του να μην......εχει ακομη τοποθετηθει στη θεση αυτη απο την....Διοικηση ( Το 2009 η κυβερνηση εκανε 1,5 χρονο να στελεχωσει με γεν.γραμματεις ορισμενα υπουργεια καθως επισης και σε πολλες Δ.Ο.Υ δεν ειχαν τοποθετηθει Δ/τες !!!!! για πανω απο ενα χρονο).
7.ΝΑΙ, διοτι δεν υπαρχει συστημα Αξιολογησης ,αρα κανεις δεν κρινεται απο ....κανεναν ως προς την ποιοτητα/παραγωγικοτητα της εργασιας του !!!! δεν χρειαζεται .ΜΑ για τα καλα σας ειναι δυνατον να περασει τετοια ...επωδυνη διαδικασια ενας δημοσιος......λειτουργος!!!!!!!!!!
8. ΝΑΙ ,διοτι ο δημοσιος υπαλληλος μπορει να εξελιχθει με ....αξιοκρατικα κριτηρια ( δηλαδη ΜΕ ΜΠΑΡΜΑ ΣΤΗΝ ..ΚΟΡΩΝΗ,ΒΟΥΛΕΥΤΗ,ΥΠΟΥΡΓΟ κλπ) απο θυρωρος σε ....Διευθ/της, απο καθαριστρια σε ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ !!!!
9.ΝΑΙ, διοτι μπορει να λαμβανει δωρα,λαδοσημα,φακελακια κλπ και εαν μετα απο καταγγελια συλληφθει απο τις αρχες και δικασθει , δεν σημαινει τιποτα ,μπορει να συνεχιζει να ...εργαζεται σε μια αλλη υπηρεσια με μια προσωρινη ....ξεκουραση/διαθεσιμοτητα --αργια---αδεια ,---η --- εαν ειναι στην εσχατη των περιπτωσεων να εχει ...προφυλακισθει ,τοτε μπορει να ....συνεχιζει να πληρωνεται κανονικα τον...μισθο του !!!!!!
( το φανταζεσθε αυτο στον ιδιωτικο τομεα ?????? ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΝΑ...ΜΕΙΝΕΙ!!!!)
10.ΝΑΙ, διοτι εαν εισαι γυναικα εργαζομενη στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ εχεις περισσοτερες παροχες κατα την διαρκεια ( πριν αλλα και μετα ) της εγκυμοσυνης ,απο οτι εαν εργαζεσαι στον ιδιωτικο τομεα ( Τα παιδια των δημοσιων υπαλληλων τα ..γεννουν ΜΑΝΑΔΕΣ ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΤΑΞΗΣ ,ΔΕΝ ειναι ιδια με τα παιδια των γυναικων του ιδιωτικου τομεα !!!).
11.ΝΑΙ ,διοτι εχεις σταθερο ωραριο εργασιας 8αρο ( χα!χα!χα!) ανα ημερα και εαν θελεις κανεις και υπερωριες ....απο το σπιτι σου !!!!!
( το νεο κολπο για να συμπηρωθουν οι περικοπες των μισθων που εγιναν με τα μνημονια).
12.ΝΑΙ, διοτι πληρωνεσαι κανονικα τον μισθο σου και μαλιστα και ....προκαταβολικα !!!!!!! ( Τα 2/3 των εργαζομενων στον ιδιωτικο τομεα δεν πληρωνονται στην ωρα τους και υπαρχουν οφειλες 5-6 μηνων απο τους εργοδοτες στους εργαζομενους ,αλλα στους πολιτικους δεν εχει ...ανοιξει μυτη,δεν τους καιγεται...καρφι !!!! εξαλλου τι τους νοιαζει αυτοι ειναι ενος αλλου ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ !!!! δεν πελατες της ιδιας βαρυτητας!!).
13.ΝΑΙ , διοτι ο δημοσιος υπαλληλος θα παρει σιγουρα την αδεια του και μαλιστα στις περισσοτερες φορες και οποτε θελει αυτος ,και ας μεινει η υπηρεσια του χωρις προσωπικο ασφαλειας, διοτι η αδεια ειναι ....ιερο πραγμα και πρεπει ο εργαζομενος να ...ξεκουραζεται !! ( αλλα μονος αυτος
διοτι εαν εισαι ιδιωτικος υπαλληλος συγνωμη ...ξεχασα εισαι ΣΚΛΑΒΟΣ,ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, με ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ).
ΣΣ. Για να διασκεδασω λιγο την ανωτερω περιπτωση ,θα σας περιγραψω τι μου ειπε καποτε ενας Δ/της /Προισταμενος μου σε μια επιχειρηση στον ιδιωτικο τομεα οταν εργαζομουν πριν απο καποια χρονια στην ερωτηση μου, ποτε θα παρω αδεια.---διακοπες καλοκαιριου-----................
.<<< Λοιπον Γιαννη---μου ειπε----- εχω θα φυγω για διακοπες -αδεια απο ............εως.............. οποτε εσυ πρεπει να εισαι στην επιχειρηση διοτι πρεπει καποιος να με αντικαθιστα κατα την απουσια μου ,αλλα οταν γυρισω ,πρεπει να δουμε ΜΑΖΙ , τις εκκρεμοτητες και να αρχισουμε την προετοιμασια της συνταξης του νεου προυπολογισμου-BUDGET -για το επομενο οικονομικο ετος!!!! αρα.........................................................
......( ερωτησα και εγω και εγω ποτε θα παρω αδεια???).....και ελαβα την απαντηση ,δεν ξερω να...βρεις εσυ ...ποτε !!!!!
14.ΝΑΙ , διοτι ο δημοσιος υπαλληλος μπορει να εισπρατει επιπλεον επιδοματα οπως ( προσελευσης στην εργασια,ζεσταματος της μηχανης του λεοφωρειου,πλυσιματος των χεριων,επιδομα καυσοξυλων,μειωμενο τιμολογιο ηλεκτρικης ενεργειας,επιδομα παρουσιας στην εργασια ,επιδομα ...επαφης με το κοινο---ΔΕΗ/ΔΕΚΟ---κλπ).
15.ΝΑΙ , διοτι ο δημοσιος υπαλληλος μπορει να κατεβασει ....ρολλα οταν γινεται η Γενικη Συνελευση των συναδελφων του στην υπηρεσια εν ωρα ...εργασιας!!!! μπορει να απεργει οποτε θελει και να.....πληρωνεται !!!!! ( το ειδαμε και αυτο σε μερικες υπηρεσιες!!!),
16. ΝΑΙ , διοτι μπορει να λαμβανει δανεια για αγορα κατοικιας με ειδικο καθεστως με παρακρατηση των δοσεων απο τον μισθο του,δανεια για αλλους σκοπους κ.λπ
17.ΝΑΙ , διοτι μπορει να συμπεριφερεται στους πολιτες με τροπο οχι ευγενικο/με μεγαλη δοση ειρωνιας, /με αυταρχισμο/σαδομαζοχισμο,να ταλαιπωρει ηλικιωμενους και μη , απαιτοντας πολλες φορες επιπλεον δικαιολογητικα για μια υποθεση ,ενω δεν χρειαζονται,γενικα να θεωρει οτι ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ η εξουσια ΚΑΙ ...ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !!!
Σταματω εδω , θα μπορουσα να αναφερω αλλους 17 λογους και...βαλε !!!.αλλα δεν θελω να κουρασω.
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΑ ,ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΙΓΟΙ ----ΕΙΔΟΣ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ------ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑΘΙ ΟΛΟΥΣ ---ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ,ΣΩΣΤΟΙ ΜΕ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ,ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ( ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ ).
Νομιζω οτι σας εχω πεισει γιατι δεν πρεπει ποτε να γινεται εργαζομενος στον ιδιωτικο τομεα αλλα να προσπαθισετε να ....τρυπωσετε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ,διοτι εαν τρυπωσετε τοτε ειστε πραγματκα οι ΤΥΧΕΡΟΙ !!!!.( Θυμαστε την ελληνικη ταινια της δεκαετιας 1960 με πρωταγωνιστη τον Κ.ΒΟΥΤΣΑ και την ατακα του ........ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΥΠΩΣΩ ......Ε!!!! ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΡΥΠΩΣΩ ΤΡΥΠΩΣΑ ...ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ !!!...ΣΩΘΗΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ !!!!.............................
ΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ...ΤΡΥΠΩΣΑΤΕ!!!!!!!!!!!
Ι.ΚΑΡΑΒΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΩΗΝ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ!!!!







0 σχόλια: