Οι κάτοικοι μαζεύτηκαν στο ΑΤ της Ιερισσού, το οποίο όπως λένε βρήκαν κλειστό, χωρίς κανέναν αστυνομικό. Στη συνέχεια μπήκαν μέσα και σύμφωνα με πληροφορίες το έκαναν "γυαλιά - καρφιά"...
Από εκείνη την ώρα χτυπούν οι καμπάνες του χωρίου, ενώ οι κάτοικοι μαζεύονται στους δρόμους προσπαθώντας να αποτρέψουν νέες συλλήψεις ενώ αρκετοί βρίσκονται στο αστυνομικό τμήμα για να διαρτυρηθούν.
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες στους δικηγόρους των συλληφθέντων ειπώθηκε από την Αστυνομία ότι οι δύο άντρες θα οδηγηθούν στον Πολύγυρο. Κάτοικοι της Ιερισσού ετοιμάζονται να αναχωρήσουν για τον Πολύγυρο.







0 σχόλια: