Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

.. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!!!!!

Με έκπληξη διάβασα στο ΒΗΜΑ της Κυριακής προχθές σε ένα άρθρο, αναφερόμενο σε δημοσίευμα του Γερμανικού περιοδικού spiegel, ότι το ύψος των Γερμανικών αποζημιώσεων που μόνο εμείς σε όλη την Ευρώπη δεν έχουμε λάβει, επειδή δεν τις ζητήσαμε ποτέ, (γιατί άραγε;) ανέρχεται στα 162 δις δηλαδή το 80% του ΑΕΠ.
Από αυτά τα 108 αφορούν τις καταστροφές και την ανοικοδόμηση της Χώρας μας και τα 54 ένα κατοχικό δάνειο που πήρε η Γερμανία την περίοδο 1942-1944.
Τα νούμερα αυτά τα λένε οι Γερμανοί, όχι εγώ. Και ρωτάω; Γιατί δεν έχει ζητήσει καμία Κυβέρνηση μέχρι σήμερα -τόσες πέρασαν- τα λεφτά μας πίσω, αλλά χρέωνε και τα αγέννητα ακόμα με δάνεια που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να εξοφληθούν; Να υποθέσω ότι το λησμόνησαν! Γιατί δεν μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο. Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι το έκαναν από φόβο. Μια ηττημένη Γερμανία που χρειάστηκε και πήρε η ίδια βοήθεια δεν προκαλεί πλέον φόβο. Την έχουμε νικήσει εμείς, οι κατακτημένοι, οι πατημένοι από τη Γερμανική μπότα. Μια χούφτα Έλληνες! Και σας θυμίζω τι είπαν οι Γιαπωνέζοι για τη μάχη της Κρήτης: εκεί στην Κρήτη σηκώθηκαν και οι πέτρες και τους κυνήγησαν. Και έφυγαν και πήγαν στην οργή του Θεού και έχασαν τον πόλεμο και χώθηκαν στην τρύπα τους. Και χρειάστηκαν το σχέδιο Μάρσαλ για να αναγεννηθούν από τα αποκαϊδια τους. Επίσης δεν διανοούμαι καν να σκεφτώ τα όσα ακούγονται περί προδοσίας, συνομωσίας και όλα τα περι-σίας. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πούμε και κανένα ΟΧΙ στους Γερμανούς, να ζητήσουμε και τα λεφτά μας, να εξοφλήσουμε τα χρεωστούμενα και να αρχίσουμε απ’ την αρχή. Σε νέα βάση, τώρα που το πήραμε το μάθημά μας. Γιατί η Χώρα μας δεν είναι πλούσια, είναι πάμπουτη..... ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!!!!!

ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗ ΣΜΑΡΑΓΔΗ

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo